Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BURDUR VALİLİĞİ
T.C. BURDUR VALİLİĞİ
T.C. BURDUR VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Görev Yapmış Valilerimiz Valilik Birimleri Kurumsal Kimlik İl Protokol Listesi
  • BURDUR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNCEL
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları Basın Bültenleri ve Açıklamalar Yönergeler Valilik Kararları
  • İLETİŞİM
°C
16
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ahmet MAİLOĞLU
        • Mehmet TÜRK
        • Faruk EKİZ
        • Alp Eren YILMAZ
        • Emre ÇİFCİ
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
    • Kurumsal Kimlik
    • İl Protokol Listesi
  • BURDUR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNCEL
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Basın Bültenleri ve Açıklamalar
    • Yönergeler
    • Valilik Kararları
  • İLETİŞİM
 

VALİ ÖKSÜZ “BURDUR GÖLLERİ YÖNETİM PLANI ÇALIŞTAYINA” KATILDI

22.08.2023
 
Valimiz Sn. Türker Öksüz, Doğa Koruma ve Milli Parklar 6. Bölge Müdürlüğü tarafından düzenlen "Burdur Gölleri Yönetim Planı Çalıştayına" katıldı.

Çalıştayda yaptığı konuşmada küresel ölçekte yaşanan iklim krizinin sulak alanların, suyun önemini, korunmasının ne kadar kıymetli olduğunu göstermektedir diyen Sn. Valimiz, “ilgili tüm kurumlar, yöneticiler ve toplum olarak bunun bilincinde hareket ederek, bizlere miras olan bu emaneti gelecek nesillerimize en iyi şekilde aktarmak öncelikli sorumluluklarımız arasındadır” dedi.

Çalıştayın ve hazırlanacak yönetim planının ilimiz sulak alanları için hayırlı olmasını dileyen Sn. Valimiz, katkı sunan herkese teşekkür etti.

DKMP 6. Bölge Müdürlüğü tarafından MAKÜ Lavanta Tepesi Otel’de düzenlenen, Burdur Gölü, Yarışlı Gölü, Yazır Gölü, Gölhisar Gölü, Çorak Göl ve Antalya Avlan Gölü Yönetim Planı Çalıştayı iki gün sürecek.

Saygı duruşu ve istiklal marşının söylenmesi ile başlayan çalıştay açılış programı, Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürü Mahmut Temel’in konuşmasıyla devam etti. Vali Öksüz’ün yaptığı konuşmanın ardından Sulak Alanlar tanıtım videosu ve sunumlar gösterildi. Sunumun ardından, hatıra fotoğrafının çekilmesi ile çalıştayın açılış töreni sona erdi.

Programa başta Vali Türker Öksüz olmak üzere, İl Emniyet Müdürü Ümit Bitirik. İl Jandarma Komutanı, J. Alb. Mustafa Güder, sulak alanların bulunduğu İlçe Kaymakamları, Belediye Başkanları, muhtarlar ve ilgili kurum müdürleri katıldı.

Vali Türker Öksüz yaptığı konuşmasında; 

“ Tarih boyunca akarsular, göller, bunların kıyıları, sulak alanlar, kenarlarında yaşayan insanlar tabii ki suyun getirdiği imkanlarla birlikte büyük medeniyetler kurmuşlar ve bu büyük medeniyetleri de her zaman ayakta tutmayı da başarmışlardır ve sulak alanları biz ekosistemlerin en başında gelen unsurlardan biri olarak kabul ediyoruz. Ama hepimiz biliyoruz, hepimiz yaşıyoruz aslında yoğun sanayileşme, kentleşme ve son yıllarda etkisini daha fazla gösteren iklim değişikliği artık sulak alanları ciddi şekilde tehdit ediyor. Bu nedenle tabi her zaman sulak alanları korumak zordur ama geldiğimiz noktada sulak alanları korumak daha da zor hale gelmiştir. Ne yaparsak yapalım, sulak alanları korumamız ülkemizin geleceği için, topraklarımızın geleceği için, ülkemizde yaşayan insanların geleceği için çok önemli bir nokta olarak karşımıza çıkmaya başladı. Son yıllarda tabi bilinç düzeyinde de bir değişme var yani şunu kastediyorum artık eskiden sulak alanların korunması konusunda çok da duyarlı olmayan toplumlar, ülkeler ve insanlar artık son yıllarda suyun ne kadar kıymetli olduğunu farkına varmış gözüküyor. Onun için sulak alanların korunmasındaki gayretlerin çabaların daha fazla arttığını söyleyebiliriz. 

Şimdi hep dile getirilir Türkiye’de tabi ciddi sulak alanlar var ama biz su zengini bir ülke olmadığımızı hepimiz biliyoruz dolayısıyla biz çok su fakiri de değiliz ama suyu mutlaka tasarruflu kullanmamız gereken bir ülkeyiz.  Bir yandan da çok farklı karakterlerde sulak alanlarımız var dolayısıyla hepsinin korunması için de ayrı yöntemler geliştirilmesi, ayrı yönetim mekanizmalarının oluşturulmasını gerektiği de ortaya çıkıyor. Taraf olduğumuz Ramsar Sözleşmesiyle ulusal ve uluslararası koruma altına alınmış 14 adet Ramsar alanımızın olduğunu, 59 Ulusal, 32 mahalli öneme haiz sulak alan olmak üzere, 105 sulak alanımızın da tescillendiğini ve tescillenmeye de  devam ettiğini bu vesileyle ifade etmek istiyorum. 

Biraz önce söyledik, sulak alanların korunmasında farklı yöntemler gerekiyor çünkü farklı karakterde sulak alanlar var. Mülkiyet ve yönetim açısından da bu sulak alanların korunmasında tabii kafa karışıklığı var neden çünkü farklı mevzuatlar var, farklı yasalar diğer mevzuat metinleri var dolayısıyla aynı sulak alanlar için farklı kurumlarda tarafından birçok farklı formatta da eylem planları işte koruma planları ve bunun gibi koruma metinlerinin olduğunu ifade etmek istiyorum. Bu kafa karışıklığı ya da yönetim açısından zor olan bu karışık durumunu tabii düzeltmenin yolu nedir derseniz elbette işte bugün burada toplandığımız gibi tüm akademisyenlerimizin bu konudaki sorumluluk yüklenen kurum ve kuruluşlarımızın, yönetici konumunda olan herkesin dolayı hepimizin aslında bütün toplum olarak sular alanlarla ilgili bir uzlaşma sağlamamız, bu konuda bir konsensüs oluşturmamız ve bunda yönetim planına aktarırken uygulanabilir bir yönetim planı ortaya çıkarmamız gerekiyor. 

Yoksa yazarsınız bir yönetim plan oluşturursunuz ama bu uygulanabilir bir yönetim planı olmazsa, bu sefer uygulamada bir çok sorunla karşılaşırız ve sulak alanlarımız konusunda yaptığımız yönetim planları da amacına ulaşmaz diye düşünüyoruz. Hazırlanan bu planlar tabi bir kere hazırladık artık bu planlar caridir, uygulanmaya devam edecektir yıllar boyunca diyemeyiz elbette değişen ihtiyaçlar var, zamanla bazı yeni durumlar ortaya çıkabiliyor dolayısıyla güncellenmesi de gerekiyor. Geldiğimiz noktada bu planın bir güncellenme sürecinin yaşandığını tabi ki ifade edebiliriz. Burada onun için ilgili kurum ve kuruluşlarımız işte bunu bir firmaya ihale etmek suretiyle bir noktaya getirdiler. Birinci gözden geçirme oldu şimdi ikinci gözden geçirmeyle inşallah nihai  şekli verilecek. 

Göller yöresinin başkenti deniyor Burdur için, hem Burdur hem bölgemizdeki bütün sulak alanlar ve bu sulak alanların çeşitli faydaları hem ekolojik, ekonomik, kültürel faydalarını hayatımızda hissediyoruz, görüyoruz. Onun için bu yönetim planlarının bizim için çok daha önemli olduğunu ifade etmemiz lazım. Biz aslında bütün tabiat, çevremizdeki her şeyi geçmiş nesillerden emanet aldık ve gelecek nesillere de bu emaneti bozulmadan bu emanete ihanetlik etmeden aslında gelecek nesillere bırakmak gibi bir mükellefiyetimiz var. Biz de bunun için tüm kurum ve kuruluşlarla birlikte hepimiz ortak bir uzlaşı ile katkı göstererek bu yönetim planı konusunda bir üzerimize düşen görevi, sorumluluğu yerine getirmek mecburiyetindeyiz. 

Projenin hayırlı olmasını diliyorum sonuçta ortaya çıkacak metnin şehrimize katkı getirmesini temenni ediyorum. Umuyorum ki ortak bir akılla, ortak çabayla, uygulanabilir sulak alanlarımızı koruyan ve ihtiyacımızı gideren bir yönetim planını oluşturmuş olacağız. Ben bu süreçte emeği geçen herkese burada hem milli parklar bölge müdürlüğümüze ve müdürlüğümüz çalışanlarına, katkı veren bütün akademisyenlere, diğer kurum ve kuruluşlara hem burada katılım gösteren hem de bu süreçte emek veren herkese teşekkür ediyorum, şükranlarımızı sunuyorum ve son olarak şunu ifade etmek istiyorum, burada verilecek katkının ülkemizin geleceğine, istikbaline, istiklaline aslında çok önemli bir katkı olduğunu tekrar ifade etmek istiyorum. Hepinize saygılar sunuyorum” açıklamalarında bulundu.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • Resmi İlan Portalı
Konak Mahallesi Taksi Sokak No:1 P.K.: 15200
0248 233 10 79
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız