Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BURDUR VALİLİĞİ
T.C. BURDUR VALİLİĞİ
T.C. BURDUR VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Görev Yapmış Valilerimiz Valilik Birimleri Kurumsal Kimlik İl Protokol Listesi
  • BURDUR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNCEL
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları Basın Bültenleri ve Açıklamalar Yönergeler Valilik Kararları Burdur İl Afet Risk Azaltma Planı
  • İLETİŞİM
°C
4
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Ahmet MAİLOĞLU
        • Mehmet TÜRK
        • Ökkeş Furkan KARAKURT
        • Alp Eren YILMAZ
        • Emre ÇİFCİ
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
    • Kurumsal Kimlik
    • İl Protokol Listesi
  • BURDUR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNCEL
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Basın Bültenleri ve Açıklamalar
    • Yönergeler
    • Valilik Kararları
    • Burdur İl Afet Risk Azaltma Planı
  • İLETİŞİM
 

Vali Hasan Şıldak, “112 Günü" dolayısıyla düzenlenen tanıtım etkinliklerine katıldı

11.02.2019
 
11 Şubat "112 Günü" dolayısıyla 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü koordinesinde düzenlenen tanıtım etkinlikleri Vali Hasan Şıldak'ın katılımıyla gerçekleşti.
 
Cumhuriyet Meydanında düzenlenen etkinlikte farkındalık oluşturmak, 112 Acil Çağrı hizmeti konusunda vatandaşları bilgilendirmek amacıyla hazırlanan broşürler ve çeşitli materyallerin dağıtımı yapıldı.
 
Düzenlenen etkinliğe Vali Hasan Şıldak’ın yanı sıra Vali Yardımcısı Ali Nazım Balcıoğlu, İl Jandarma Komutanı J. Alb. Orhan Kılıç, kurum müdürleri ve vatandaşlar katıldı.
 
Katıldığı programda 112 Günü dolayısıyla açılan tanıtım stantlarını ziyaret eden Vali Hasan Şıldak, Acil Çağrı hizmetlerinde çalışan personelin “112 Günü’nü” kutlayarak, gün içerisinde yapılacak tanıtım faaliyetleri ile ilgili bilgi aldı.
 
 
Vali Hasan Şıldak etkinliği takip eden basın mensuplarına açıklamalarda bulunarak 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından yürütülen hizmetler ve istatistiki bilgileri de içeren veriler paylaştı.
 
Valimiz açıklamalarında; “112 Acil Çağrı Merkezlerimizin kuruluş süreci İçişleri Bakanlığımız bünyesinde İller İdaresi Genel Müdürlüğümüz tarafından 2005 yılında başlatılan proje kapsamında hayata geçirilmiştir. Burada amaç bilindiği üzere vatandaşlarımızın acil durumlarda araması icap eden bazı numaralar vardı. Polisle ilgili bir çağrıyı biz 155’i, Jandarma ile ilgili çağrıyı 156’yı, ambulans taleplerini yine 112’yi, itfaiye ile ilgili 110’u, Orman Yangını ile ilgili 170’i arayarak müracaatımızı yapmaktaydık.
 
Bu proje ile bütün bu numaralar tekbir numara da 112 çatısı altında toplandı. Kurumlar arası koordinasyonla oluşturulan 112 hizmeti, İllerde 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlükleri olarak İçişleri Bakanlığımız Valilikler tarafından oluşturuldu. Bizim ilimizde de ilk uygulanan pilot illerden biridir. 2008 yılında başlatılan çalışmalar neticesinde 2013 yılından itibaren İlimizde polis jandarma ambulans, orman, itfaiye ve AFAD çağrıları tekbir numara altında 112 numarasını çevirmek suretiyle vatandaşlarımız acil çağrılarını iletebiliyorlar.
 
Burada organizasyon çerçevesinde çağrı alıcılarımız var. Çağrı yönlendiricilerimiz var ve bu saydığım kurumlarında orada personeli görev yapmaktadır. Bu personellerde belli işleyişler içinde kendi birimlerine bu çağrıları iletmek suretiyle çok hızlı bir şekilde bu işleyişi sağlıyorlar. 112 birimizin müstakil bir binası da var. Aynı zamanda yine İçişleri Bakanlığımızın merkezdeki birimiyle iletişim halinde olan “Güvenlik ve Acil Durumlar Merkezimizde” bu binada hizmet veriyor. Bu iki birimimiz çok sistematik ve düzenli bir çalışma gerçekleştiriyorlar. Ben de burayı zamanlı zamansız ziyaret ederek denetlemelerde bulundum. Gerek gözlemlerim, gerekse vatandaşlarımızdan dönüş aldığım dönüşler, bu birimimizin çok düzgün çalıştığı şeklinde. Ben bütün personelimizi bu manada tebrik ediyorum.
 
Bu vesileyle ayrıca acil çağrı hizmetiyle ilgili bazı verileri paylaşmak istiyorum. Geçtiğimiz 2018 yılı içinde merkezimize 320 bin çağrı iletilmiş. 320 bin çağrının birinci sırada sağlıkla ilgili çağrılar yer alıyor. İkinci sırada emniyet müdürlüğümüzün görev alanına giren çalışmalar. Üçüncü sırayı da jandarmamızın görevi ile ilgili konular oluşturuyor.
 
Ancak ülkemiz genelinde olduğu gibi 112 acil çağrı hizmetinin işleyişi ile ilgili bir sorunumuz var. Sorunumuzda vatandaşlarımızın uygulamayı zamanla yeterince sindirememesinden, hala tam bunu benimseyememesinden ve doğru kullanım yolunu bir türlü tam olarak uygulayamamasından kaynaklanıyor. 320 bin çağrının ne yazık ki 186 bini gereksiz çağrı dediğimiz kurumlarımızın görev alanına girmeyen buradaki personelimizi oyalayan meşgul eden boşuna zaman harcamalarına sebep olan çağrılar. Bunun oranı yüzde 58’dir. Gerekli olan çağrı rakamı ise yaklaşım 134 bindir. Fakat sevindirici olan şudur. Son dört yılın verilerine bakarsak, 4 yıl önce gereksiz çağrı oranı yüzde 75 iken, bu oran giderek düşmüş, bu yıl yüzde 58’e düşmüş. Yani bilinçlenme ve doğru kullanıma doğru bir eğilim var, yönelim var. Biz buradan sizler vasıtasıyla bu çarımızı tekrarlayalım. 112 çok iyi hizmet veren başarılı uygulamaları olan ve hepimizin her an başvurabileceği bir uygulama noktası ve üç tuşu çevirmeyle karşımızda çok yetenekli elemanlarımızla, personelimizle vatandaşlarımıza hizmet veriyoruz. Vatandaşlarımızdan beklentimiz lütfen sağlık, emniyet, orman, itfaiye ve acil durumlara ilişkin kurtarma çalışması gerektiren hususlar dışında bu hattımızı meşgul etmesinler. Örneğin adres sorma, bir konuyu danışma gibi bu hattımızı meşgul etmesinler. Talebimiz duyurumuz bu yönde olacak. 112 Günü hayırlı olsun diliyor,  hepinize teşekkür ediyorum” dedi.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • Resmi İlan Portalı
Konak Mahallesi Taksi Sokak No:1 P.K.: 15200
0248 233 10 79
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız